Korduma kippuvad küsimused

Kas kohapeale tulles saab kauba kohe ära osta?
Kaupa soovitame tellida läbi interneti, sest siis on ainult järgitulemise vaev. Juhul kui Te aga pole täiesti kindel sobivuses või soovite konsulteerida isiklikult, on võimalus kontorisse tulla ja siin tellimus vormistada - kaubad ei asu kontoris kohapeal. Kui vajate abi tellimuse vormistamisel ning sobivate varuosade leidmisel siis kirjutage info@ladu24.ee või helistage meie kliendiinfosse 650-6431.
NB! Kohapeal ei ole varuosade ladu kuna meie tootevalikus on tooted mitmelt suurelt maaletoojalt ja tellimine käib ainult interneti vahendusel.

Kas sularahas või kaardiga saab maksta?
Tasuda saab ainult pangaülekandega või kohapeal kaardimaksega. Sularahas tasuda ei saa.

Kui tellin kauba, kui ruttu see kohale jõuab?
Kaup jõuab makse laekumise hetkest 1-3 tööpäeva jooksul, täpne tarneaeg ja kuupäev on Teile kuvatud ostukorvis. Kui vormistad ja tasud tellimuse enne kella 11.00 on võimalik kaubad kätte saada samal päeval (Hehtib tarnetele Tallinnas ja Tallinna lähiümbruses).

Kas kaupa saab tellida koju?
LADU24.ee tarnib kaubad ükskõik mis aadressil Eesti Vabariigi piires, transpordi eest lisandub lisatasu vastavalt toodete kogusele ja kaalule. Transpordi hind on kuvatud ostukorvis ning arvel.

Kas LADU24.ee müüb ka kasutatud autovaruosi?
Ei, LADU24.ee müüb ainult uusi autovaruosi, tarvikuid ja tööriistu.

Tegin ülekande ära kuid staatuses näitab, et arve on tasumata?
Nädalavahetusel teostatud ja makstud tellimused kinnitatakse panga poolt esmaspäeva hommikuti, mille järel peaks Teie e-mailile laekuma ka tellimuse kinnitus. Maksed laekuvad pankade vahel reeglina kella 9-10 vahel hommikuti (va. nädalavahetusel).

Kui ma ei leia endale vajalikku toodet nimekirjast, kas seda võib siiski teil olla?
Täiesti võimalik kuigi meie tootevalik laieneb pidevalt. Kui te otsitavat varuosa meie valikust ei leia siis võtke ühendust meie kliendiinfoga ja kindlasti leiame vajaliku osa.
Kliendiinfo tel. 650-6431 või kirjutage aadressil info@ladu24.ee