Tasuta tarne pakiautomaati kui tellimuse summa on üle 50€
Alati kõik tooted -10%
Registreeri püsikliendiks650-6431
E - R 10:00 kuni 18:00
Sind aitavad Carel & Vilja
Tasuta tarne pakiautomaati kui tellimuse summa on üle 50€
Alati kõik tooted -10%
Registreeri püsikliendiks650-6431
E - R 10:00 kuni 18:00
Sind aitavad Carel & Vilja
Castrol on autotööstuses tuntud kaubamärk, mis on ülemaailmselt tunnustatud oma määrdeainete tehnoloogia ja toodete poolest. See bp kontserni kuuluv kaubamärk tegutseb enam kui 140 riigis, pakkudes laia tootevalikut erinevatele sektoritele, sealhulgas autotööstusele, merendusele, tööstusele, lennundusele ja energiatootmisele. Castrol'i tooted on tuntud oma uuenduslikkuse ja kõrge jõudluse poolest, mis peegeldab ettevõtte pühendumist kvaliteedile ja tipptehnoloogiale.
Ameerika Ühendriikides on Castrol populaarne autojuhtide seas, kes vahetavad ise õli, ning on juhtiv määrdeainete tarnija kasvavale tuuleenergiatööstusele. Nende tooted on olulised auto- ja kosmosetööstuses ning nad on aastaid mänginud olulist rolli kosmoseuuringutes. Castrol on ka ennetavalt tegelenud elektrisõidukite turu vajadustega oma kaubamärgiga Castrol ON e-Fluids, mis hõlmab ülekandevedelikke, määrdeid ja termilisi vedelikke, mis on mõeldud elektrisõidukite tõhususe ja tõrgeteta töö parandamiseks.
Castrolil on rikkalik kogemus autospordis, sponsoreerides mitmesuguseid meeskondi ja üritusi erinevates võidusõidudistsipliinides, sealhulgas vormel-1, autoralli maailmameistrivõistlustel ja NASCARis. See osalemine autospordis ei ole mitte ainult tõstnud nende tuntust, vaid andnud neile ka platvormi oma toodete testimiseks ja täiustamiseks ekstreemsetes tingimustes.
Lisaks oma tootepakkumistele investeerib Castrol ka digitaalsesse innovatsiooni, näiteks ühisettevõtte ONYX InSight, mis on digitaalne seireplatvorm tuuleturbiinide jaoks, ning otsib aktiivselt partnerlussuhteid vähese süsinikdioksiidiheitega lahenduste leidmiseks. Hiljuti värskendati kaubamärki, et paremini kajastada selle positsiooni turul ja kohaneda klientide muutuvate vajadustega, säilitades samal ajal oma ikoonilised punased, rohelised ja valged värvid.