Tasuta tarne pakiautomaati kui tellimuse summa on üle 50€
Alati kõik tooted -10%
Registreeri püsikliendiks650-6431
E - R 10:00 kuni 18:00
Sind aitavad Carel & Vilja
Tasuta tarne pakiautomaati kui tellimuse summa on üle 50€
Alati kõik tooted -10%
Registreeri püsikliendiks650-6431
E - R 10:00 kuni 18:00
Sind aitavad Carel & Vilja
Müüt 1: Kütus on külmema ilmaga veidi kokku tõmbunud ja saad tankides rohkem
Tõde: Jah, külmem kütus on tihedam ja tehniliselt võttes saad tankides veidi rohkem. Kuid kütusekulu see ei mõjuta kuna kütusesegu reguleerib pardaarvuti automaatselt nii et õhu ja kütuse segu oleks alati korrektne. Kuna tanklates on kütusepaagid reeglina maa all siis temperatuur on nendes väga ühtlane. Samuti on palju moodsad tanklapumbad temperatuuritundlikud nii et sellest tulenevad kadud kompenseerib pump automaatselt.
Müüt 2: Uus ja puhas õhufilter säästab kütust
Tõde: Mustast õhufiltrist tulenev takistus ei pane mootorit pumpama rohkem rikkamat kütusesegu. Tänapäeva õhufiltrid on tehtud suure varuga ja filter peab olema ikka päris umbes enne kui pardaarvuti kütusesegu rikkamaks keeratab.
Müüt 3: Premium (98) kütus põleb effektiivsemalt ja kestab kauem
Tõde: Vale. Kõik oleneb auto pardaarvuti seadistusest, kui auto on mõeldud sõitma 98 kütusega aga kasutada 95 kütust siis kulub seda rohkem kuna arvuti laseb silindritesse rikkama segu. Enamik autosid on seadistatud 95 kütusele, kui sellegi pooles sõltup palju mudelist. Soovitame proovida kasutada 98 kütust ja isegi kui tuleb veidi väiksem kütusekulu siis on vahe väga väike.
Müüt 4: Konditsioneeri asemel keera alla aken
Tõde: See on kahe otsaga asi. Kui konditsioneeri kasutada suurematel kiirustel siis on see säästlikum viis ennas jahutada kui aken alla keerata. Samas kui sõidate vaikselt (kuni 60km/h) siis on säästlikum keerata alla aken.
Müüt 5: Osta "maagiline magnet" pane see ümber kütusetoru ja sõidad mõttejõuga!
Tõde: Magnetid mis väidetavalt säästavad 30 - 300% (!!) kütusekulust on täielik rämps. Lugematu hulk iseseisvaid ja riiklikke laboreid on neid magneteid testinud ja tulemus on alati olnud 0%. Mõelge ise, kui 150 krooni maksev jublakas aitaks säästa 30% kütusekulust siis oleks see enamus automarkidel standardvarustuses.
Müüt 6: Mootori käivitus võtab palju kütust
Tõde: Kohe kui mootor on üles soojenenud ja veidi aega käinud ei võta uuesti käivitamine enam rohkem kütust. Samal põhimõttel töötavad ka hübriid autod mis käivitavad ja peatavad mootorit tihedalt ja kui see võtaks palju kütust siis ei olek nendel just planeedipäästjate maine...