Tasuta tarne pakiautomaati kui tellimuse summa on üle 50€
Alati kõik tooted -10%
Registreeri püsikliendiks650-6431
E - R 10:00 kuni 18:00
Sind aitavad Carel & Vilja
Tasuta tarne pakiautomaati kui tellimuse summa on üle 50€
Alati kõik tooted -10%
Registreeri püsikliendiks650-6431
E - R 10:00 kuni 18:00
Sind aitavad Carel & Vilja
Vali palun täpsem mudel
Leia varuosad meie professionaalse TecDoc© varuosakataloogi, registreerimisnumbri otsingu või koodiotsingu abil. Meie varuosade kataloog hõlmab nii originaalosasid kui ka B-kategooria ja järelturu varuosi. Toodete leidmine on lihtne ja kiire, sest osad oleme jaotatud Aprilia mudelite ja kategooriate kaupa, näiteks filtrid, mootoriosad, veermikuosad, vedrustuse osad, piduriosad jne.
Aprilia peamised kategooriad on:
Alusvankri osad ja ühendused, elektrilised osad, filtrid, jahutusdetailid, hübriid/elektrilised osad, kereosad, kliimaseadme osad, käigukasti osad, vedrustuse osad, piduriosad ja piduriklotsid, süüteosad, rihmaülekande osad, siduriosad, roolisüsteemi osad, veovõlli osad, kütusesüsteemi osad, kabiinikütte osad, mootoriosad ning hoolduskomplektid.
Kõik meie varuosad on organiseeritud lao, hinna ja tarneaja järgi. Nii on lihtne leida õige osa õige hinna ja tarneajaga. Me ühendame mitmeid suuri Euroopa varuosade keskladusid ja näed isegi iga osa täpset laoseisu. See tähendab ka odavamaid hindu, sest tooted on pärit otse suurtest varuosade keskladudest. Registreeritud klientidele on kõik tooted alati 10% soodsamad.
Pakume asjatundlikku kliendituge ja kiireid tarneid üle Eesti, nii saad alati õiged varuosad õigel ajal. Ka kohaletoimetamine on lihtne ja taskukohane, pakume transporti nii pakiautomaati kui ka kulleriga või võid tulla ise meile kontorisse kaupadele järgi. Aitame sul alati kontrollida Aprilia osade sobivust, selleks küsi meilt nõu live-chati kaudu, e-posti teel või lihtsalt helista meile.
Aprilia on Itaalia mootorrattaettevõte, üks Piaggio omanduses olevatest kaubamärkidest, mis sai alguse jalgrattatootmise üksusest, mille rajas Cavaliere Alberto Beggio 1945 aastal Itaalias Noale'is. Üleminek mootorratastele algas 1960ndate lõpus Alberto poja Ivano Beggio juhtimisel. Aprilia keskendus esialgu väikesemahulistele mootorratastele ja motorolleritele, kuid aastate jooksul on ta arenenud konkurentsivõimeliste võidusõidumasinate ja suure jõudlusega tänavamootorrataste tootjaks.
1970’ndatel mitmekesistas Aprilia oma tegevust motokrossi ja enduromootorrataste valdkonnas, mis tähistas tema ettevõtmise algust võistlusspordis. Seda perioodi iseloomustas selliste tähelepanuväärsete mudelite tootmine nagu Scarabeo, mis sai alguse 1970ndate alguses ja mis oli tuntud oma erilise disaini ja maastikulise võimekuse poolest.
1980’ndatel ja 1990’ndatel aastatel saavutas Aprilia tuntuse maanteesõidu ringrajal, eriti Grand Prix mootorrataste võidusõidus. Sel ajastul tõi Aprilia turule AF1, mis oli väga edukas mudel 125cc ja 250cc klassis, ning futuristliku RS250, mis oli võistlusmudel, mis nautis edu nii rajal kui ka müügisaalis. RSV Mille, mis esitleti 1990ndate lõpus, oli Aprilia vastus superbike'i kategooriale, mis oli varustatud võimsa V-twin mootori ja arenenud tehnoloogiaga, ning kehtestas Aprilia kui tõsise konkurendi suure töömahuga mootorrataste turul.
Aprilia jätkas uuendusi selliste mudelitega nagu 2009 aastal turule toodud RSV4. See superbike oli mõeldud võistlemiseks Superbike'i maailmameistrivõistlustel ning on olnud väga edukas, võites mitmeid meistrivõistlusi ja tunnustusi. RSV4 seadis Aprilia jaoks uued standardid võimsuse, juhitavuse ja elektroonika osas.
Teine oluline mudel on Tuono, mis algselt põhines RSV Mille platvormil, kuid mis on muudetud erakordse jõudluse ja juhitavusega naked sportbike'iks. Tuono on läbinud mitu iteratsiooni, millest Tuono V4 1100 on üks kuulsamaid versioone, mida kiidetakse selle võimsuse, agility ja elektroonika kombinatsiooni eest.
Aprilia on olnud uuenduslik ka seiklus ja tuurimootorite segmendis Caponord 1200-ga, mis on mõeldud sõitjatele, kes otsivad kombinatsiooni jõudlusest, mugavusest ja tehnoloogiast pikamaareiside jaoks.
Aprilia on pühendunud võidusõidule, kasutades rajal kogutud kogemusi ja andmeid oma tänavamootorrataste täiustamiseks. See võidusõidu ja tootmise vaheline sünergia on olnud Aprilia strateegia võtmetegur, mis on viinud arenenud tehnoloogiat, kõrget jõudlust ja ainulaadset Itaalia disaini pakkuvate mootorrataste väljatöötamiseni. Ettevõtte pühendumine tipptasemele mootorratta võidusõidu maailmas on oluliselt mõjutanud tema lähenemist mootorrataste tootmisele, mis on teinud Apriliast armastatud kaubamärgi mootorrattahuviliste seas kogu maailmas.