Tasuta tarne pakiautomaati kui tellimuse summa on üle 50€
Alati kõik tooted -10%
Registreeri püsikliendiksTasuta tarne pakiautomaati kui tellimuse summa on üle 50€
Alati kõik tooted -10%
Registreeri püsikliendiksVali palun täpsem mudel
Leia varuosad meie professionaalse TecDoc© varuosakataloogi, registreerimisnumbri otsingu või koodiotsingu abil. Meie varuosade kataloog hõlmab nii originaalosasid kui ka B-kategooria ja järelturu varuosi. Toodete leidmine on lihtne ja kiire, sest osad oleme jaotatud Audi mudelite ja kategooriate kaupa, näiteks filtrid, mootoriosad, veermikuosad, vedrustuse osad, piduriosad jne.
Audi peamised kategooriad on:
Alusvankri osad ja ühendused, elektrilised osad, filtrid, jahutusdetailid, hübriid/elektrilised osad, kereosad, kliimaseadme osad, käigukasti osad, vedrustuse osad, piduriosad ja piduriklotsid, süüteosad, rihmaülekande osad, siduriosad, roolisüsteemi osad, veovõlli osad, kütusesüsteemi osad, kabiinikütte osad, mootoriosad ning hoolduskomplektid.
Kõik meie varuosad on organiseeritud lao, hinna ja tarneaja järgi. Nii on lihtne leida õige osa õige hinna ja tarneajaga. Me ühendame mitmeid suuri Euroopa varuosade keskladusid ja näed isegi iga osa täpset laoseisu. See tähendab ka odavamaid hindu, sest tooted on pärit otse suurtest varuosade keskladudest. Registreeritud klientidele on kõik tooted alati 10% soodsamad.
Pakume asjatundlikku kliendituge ja kiireid tarneid üle Eesti, nii saad alati õiged varuosad õigel ajal. Ka kohaletoimetamine on lihtne ja taskukohane, pakume transporti nii pakiautomaati kui ka kulleriga või võid tulla ise meile kontorisse kaupadele järgi. Aitame sul alati kontrollida Audi osade sobivust, selleks küsi meilt nõu live-chati kaudu, e-posti teel või lihtsalt helista meile.
Audi RS6 on kahtlemata Audi brändi praktiline tipp. Selle peamine põhjus on selle erakordne tasakaal toore jõu, erakordse juhitavuse ja igapäevase praktilisuse vahel.
Kapoti all on RS6 uhke kahe turbolaadimisega V8 mootor, mis toodab üle 600 hobujõu. See tohutu võimsus jõuab sujuvalt kõigile neljale rattale tänu Audi tuntud quattro nelikveosüsteemile. Tulemuseks on kiirenduse ja dünaamilise võimekuse tase, millega vaid vähesed teised sõidukid suudavad võistelda.
Kuid RS6 on palju enamat kui lihtsalt sirgjooneline kiirendaja. RS6 adaptiivne õhkvedrustus ja täpne roolivõimekus võimaldavad tal kurvidesse siseneda väga täpselt ja stabiilselt. Juhile kui juhile on tagatud erakordne kontroll ja enesekindlus, olgu see siis kurvilistel teedel või võidusõidurajal.
Parim osa on, et RS6 säilitab oma igapäevase kasutatavuse. Avar ja hästi varustatud salongi mahub mugavalt pere, samas suur kaubaruum tagab, et see jääb praktiliseks valikuks igapäevaste ülesannete täitmiseks (näiteks ämma diivani transportimiseks). Keerukad infotainment- ja juhiabitehnoloogiad suurendavad RS6 mitmekülgsust veelgi.
Selliste laiaulatusliku võimekuse kombinatsiooniga eristub RS6 mudelivalik teistest suure jõudlusega sõidukitest. See pakub võrratut sõiduelamust, ilma et see tooks ohvriks premiumautolt oodatava mugavuse ja kasutusmugavuse. See märkimisväärne tasakaal on see, mis tõstab RS6 tõeliselt meie arvates Audi mudelivaliku tippu.
Audi, tuntud nimi autotööstuses, sai alguse hilises 19. ja varases 20 sajandil Saksamaal. Ettevõtte juured ulatuvad tagasi insener August Horchi poolt 1899 aastal asutatud A. Horch & Cie loomiseni. Pärast erimeelsuste tõttu oma esimesest ettevõttest lahkumist, asutas Horch 1909 aastal teise autotootmisettevõtte, nimetades selle Audi-ks, mis on tema perekonnanime ladina keelne tõlge, tähendades "kuula".
Audi varajased aastad olid tuntud autotööstuse innovatsioonide poolest. Bränd kogus kuulsust pärast Esimest maailmasõda, eriti 1920’ndatel, kui hakati tootma luksuslikke ja tehniliselt arenenud sõidukeid. Tähtsaks verstapostiks oli 1921 aastal toodetud Audi Type K, mis oli esimene Saksa auto vasakpoolse rooliga, parandades juhi nähtavust ja ohutust.
1930’ndad olid Audi jaoks olulise muutuse periood. 1932 aastal ühines Audi Horch, DKW ja Wandereriga, moodustades Auto Union AG, mida sümboliseerivad neli omavahel ühendatud rõngast, logo, mis tähistab tänaseni Audi kaubamärki. Sellel perioodil toodeti Audi Fronti, esimest Euroopa autot, mis ühendas kuuesilindrilise mootori esiveoga.
Pärast Teist maailmasõda asus Auto Union AG peamine tehas Zwickaus Nõukogude okupeeritud tsoonis ja demonteeriti sõjakahjude osana. Ettevõte taasasutati 1949 aastal Lääne-Saksamaa Ingolstadtis. Ettevõtte taassünd Lääne-Saksamaal tähistas uue ajastu algust, keskendudes väiksematele, majanduslikumatele autodele.
1960’ndad tähistasid veel üht pöördepunkti, kui Volkswagen omandas Auto Unioni Daimler-Benzilt. Volkswagen all taaselustati Audi nimi Audi F103 seeriaga 1965 aastal. See periood tähistas Audi üleminekut moodsate esiveoliste sõidukite tootjaks.
1980’ndatel tugevdas Audi veelgi oma mainet innovaatilise inseneritöö ja kvaliteetsete sõidukite tootjana. 1980 aastal tutvustatud Audi Quattro oli autotehnoloogia verstapost. See oli esimene ralliauto, mis kasutas ära hiljuti muudetud reegleid, mis lubasid võistlusel kasutada nelikvedu, viies mitmete rallivõitudeni.
1990’ndatel ja 2000’ndatel jätkas Audi kasvu prestiižis ja turuosas, tutvustades A-seeria mudeleid, sealhulgas A4, A6 ja A8. Need mudelid olid märkimisväärsed oma arenenud tehnoloogia, luksuslike omaduste ja kaasahaarava sõidudünaamika poolest. 1998 aastal turule toodud Audi TT sai disainiikooniks oma julge ja eristuva stiili poolest.
21 sajandisse sisenedes on Audi olnud tehnoloogia esirinnas, tehes edusamme elektriautodes, autonoomses sõidus ja ühenduvuses. Mudelid nagu Audi e-tron on märkinud Audi sisenemist elektriautode turule, näidates brändi pühendumust jätkusuutlikule liikuvusele.
Audi on oma ajaloo vältel säilitanud maine edasijõudnud inseneritöö, peene disaini ja kvaliteedi poolest.