Tasuta tarne pakiautomaati kui tellimuse summa on üle 50€
Alati kõik tooted -10%
Registreeri püsikliendiks650-6431
E - R 10:00 kuni 18:00
Sind aitavad Carel & Vilja
Tasuta tarne pakiautomaati kui tellimuse summa on üle 50€
Alati kõik tooted -10%
Registreeri püsikliendiks650-6431
E - R 10:00 kuni 18:00
Sind aitavad Carel & Vilja
Vali palun täpsem mudel
BMW M3 on ikoon, punkt
M3 pakub oma täpse juhtimise, otsekohese juhitavuse ja tundliku šassii ning kosutava väljalaskesüsteemi abil ainulaadset ühendust juhi ja masina vahel, mis paneb iga entusiasti külmavärinaid tekitama, olenemata sellest, kas sa oled kurvilistel mägiteedel või võistlusrajal. Kuid selle rajal kasvatatud võimete taga peitub üllatavalt hea igapäevane juhitavus ja rafineeritus, mis teeb M3-st tõelise universaalauto.
Alates algsest E30 M3-st, mis andis alguse BMW autospordipärandile, kuni viimase G80 versioonini, millel on metsiku topelturboga kuues mootor, on M3 järjekindlalt laiendanud võimalike piiride piire, kindlustades selle staatuse BMW ikoonilise M-osakonna kroonijuveelina ja autospordi tipptaseme püsiva sümbolina.
Bayerische Motoren Werke AG, üldtuntud kui BMW, on mainekas Saksa autotootja, millel on rikas ajalugu, ulatudes tagasi 20 sajandi algusesse. Algselt 1916 aastal lennukimootorite tootjana asutatud BMW suunas oma fookuse 1920 aastatel mootorrataste tootmisele, järgides Esimese maailmasõja lõppu ja Versailles' rahulepingu poolt kehtestatud piiranguid. See mitmekesistamine märkis ettevõtte teekonna algust mootorsõidukite maailmas.
1930 aastatel tegi BMW oma esimesed sammud autotootmises, rajades vundamendi oma tulevasele edule autotööstuses. Tähelepanuväärsed varased mudelid hõlmasid 1936 aastal turule toodud BMW 328, mis oli tuntud oma insenertehnilise tipptaseme ja jõudluse poolest, kindlustades oma koha spordiautode ajaloos.
Teise maailmasõja järel seisid BMW ees olulised väljakutsed, sealhulgas nende rajatiste hävitamine ja sõidukite tootmise keeld. Siiski suutis ettevõte järk-järgult taastuda ja taastada oma maine. 1950’ndad ja 1960’ndad olid ümberkujundavad aastad, mil tutvustati BMW 501, luksuslikku sedaani, ja BMW 1500, kompaktset sedaani, mis mängis olulist rolli ettevõtte finantsseisundi stabiliseerimisel.
BMW maine kui kõrge jõudlusega luksusautode tootja kindlustati veelgi 1970’ndatel ja 1980’ndatel, mil turule toodi BMW 3 seeria, 5 seeria ja 7 seeria. Need mudelid, mis on tuntud oma mugavuse, stiili ja sõidudünaamika poolest, said BMW mudelirivis nurgakiviks ja neid peetakse sageli kaasaegse spordisedaani määratlejateks.
20 sajandi lõpus ja 21 sajandi alguses oli BMW jaoks laienemise ja innovatsiooni periood. Ettevõte omandas 1990’ndatel Briti Rover Grupi, mis hõlmas Mini ja Rolls-Royce brände, laiendades oma portfelli. Samuti keskenduti tehnoloogilistele edusammudele, BMW oli esirinnas, tutvustades oma sõidukites täiustatud elektroonikat ja juhiabisüsteeme.
Viimastel aastatel on BMW omaks võtnud jätkusuutliku liikuvuse suuna, investeerides tugevalt elektri- ja hübriidtehnoloogiatesse. Mudelid nagu BMW i3 ja i8 kujutavad ettevõtte pühendumust keskkonnasõbralikele ja innovaatilistele liikuvuslahendustele.
Oma ajaloo vältel on BMW säilitanud maine kvaliteedi, jõudluse ja luksuse osas, pidevalt rõhutades inseneriteaduslikku tipptaset. Nende autod on saanud mitte ainult autotööstuse prestiiži sümboliteks, vaid on mänginud ka olulist rolli autotööstuse trendide ja tehnoloogiate kujundamisel.