Tasuta tarne pakiautomaati kui tellimuse summa on üle 50€
Alati kõik tooted -10%
Registreeri püsikliendiks650-6431
E - R 10:00 kuni 18:00
Sind aitavad Carel & Vilja
Tasuta tarne pakiautomaati kui tellimuse summa on üle 50€
Alati kõik tooted -10%
Registreeri püsikliendiks650-6431
E - R 10:00 kuni 18:00
Sind aitavad Carel & Vilja
Vali palun täpsem mudel
Leia varuosad meie professionaalse TecDoc© varuosakataloogi, registreerimisnumbri otsingu või koodiotsingu abil. Meie varuosade kataloog hõlmab nii originaalosasid kui ka B-kategooria ja järelturu varuosi. Toodete leidmine on lihtne ja kiire, sest osad oleme jaotatud Cadillac mudelite ja kategooriate kaupa, näiteks filtrid, mootoriosad, veermikuosad, vedrustuse osad, piduriosad jne.
Cadillac peamised kategooriad on:
Alusvankri osad ja ühendused, elektrilised osad, filtrid, jahutusdetailid, hübriid/elektrilised osad, kereosad, kliimaseadme osad, käigukasti osad, vedrustuse osad, piduriosad ja piduriklotsid, süüteosad, rihmaülekande osad, siduriosad, roolisüsteemi osad, veovõlli osad, kütusesüsteemi osad, kabiinikütte osad, mootoriosad ning hoolduskomplektid.
Kõik meie varuosad on organiseeritud lao, hinna ja tarneaja järgi. Nii on lihtne leida õige osa õige hinna ja tarneajaga. Me ühendame mitmeid suuri Euroopa varuosade keskladusid ja näed isegi iga osa täpset laoseisu. See tähendab ka odavamaid hindu, sest tooted on pärit otse suurtest varuosade keskladudest. Registreeritud klientidele on kõik tooted alati 10% soodsamad.
Pakume asjatundlikku kliendituge ja kiireid tarneid üle Eesti, nii saad alati õiged varuosad õigel ajal. Ka kohaletoimetamine on lihtne ja taskukohane, pakume transporti nii pakiautomaati kui ka kulleriga või võid tulla ise meile kontorisse kaupadele järgi. Aitame sul alati kontrollida Cadillac osade sobivust, selleks küsi meilt nõu live-chati kaudu, e-posti teel või lihtsalt helista meile.
Cadillac on luksuse ja innovatsiooni sünonüümiks autotööstuses, mille ajalugu ulatub üle sajandi. Cadillac asutati 1902 aastal Henry Leland'i, mehhaanikumeistri ja ettevõtja poolt ning see tekkis Henry Ford Company jäänustest. Ettevõte sai nime Detroiti asutaja Antoine Laumet de La Mothe, sieur de Cadillac'i järgi ja kujunes kiiresti luksusautode esmaklassiliseks tootjaks.
Üks Cadillaci esimesi märkimisväärseid saavutusi oli oma osade täpsuse ja vahetatavuse demonstreerimine, mis ei olnud 20 sajandi alguses tavaline. Seda demonstreeriti 1908 aastal korraldatud Standard of the World võistlusel, mille Cadillac võitis, teenides seeläbi kaubamärgile usaldusväärsuse ja kvaliteedi maine.
Aastate jooksul tõi Cadillac välja mitu ikoonilist mudelit, mis määratlesid luksusmootorluse. Cadillac Model Thirty, mis esitleti 1909 aastal, oli üks esimesi autosid, mis pakkus suletud kere, mis kaitses reisijaid ilmastiku eest, ja see funktsioon muutus peagi kõigi luksusautode standardiks. 1920. ja 1930 aastatel seadsid Cadillaci V8-, V12 ja V16-mootorid automaailmas uued standardid sujuvuse, võimsuse ja prestiiži osas. 1930’ndatel võeti kasutusele ka Cadillac Sixty Special, mis oli tuntud oma stiili ja uuenduste, näiteks kolonni paigutatud käigukangi vahetuse poolest.
Pärast Teist maailmasõda jätkas Cadillac oma juhtpositsiooni disainis ja tehnoloogias. 1948. aasta mudelid olid varustatud P-38 Lightning'i lennukist inspireeritud sabaküljega, millest sai brändi ja kogu tööstuse jaoks ikooniline disainielement. 1957 aastal esitles Cadillac Eldorado Brougham'i, kõrgetasemelist luksusmudelit, mis oli varustatud õhkvedrustuse ja mälumootoriga elektriliste istmetega, mis rõhutas brändi pühendumist innovatsioonile.
Tehnoloogilised edusammud on olnud Cadillaci pärandi nurgakivi. 1912 aastal oli Cadillac esimene, kes võttis kasutusele elektrisüsteemi, mis võimaldas käivitamist, süütamist ja valgustust. Hiljem, 1950’ndatel, oli Cadillac üks esimesi, kes pakkus roolivõimendit, automaatseid klaasipuhastite ja autronic eye'i, automaatset esilaternate hämardussüsteemi. 1970’ndatel võeti kasutusele turvapadjad, mis oli oluline turvaelement.
Viimasel ajal on Cadillac keskendunud ülemaailmsele laienemisele. Kuigi Cadillac nautis enamiku oma ajaloo jooksul populaarsust Põhja-Ameerika turul, on ta 21 sajandil teinud märkimisväärseid edusamme rahvusvahelisel tasandil, eriti sellistel turgudel nagu Hiina, mis on muutunud oluliseks fookuseks tänu oma kiiresti kasvavale luksusautode turule. See ülemaailmne laienemine on hõlmanud mudelite kohandamist vastavalt kohalikele eelistustele ja standarditele.
Cadillaci teekond väikesest Detroidi ettevõttest ülemaailmselt tunnustatud luksusautode kaubamärgiks kehastab Ameerika leidlikkust ja innovatsiooni autotööstuses. Cadillaci pühendumine luksusele, stiilile ja tehnoloogilisele arengule on kindlustanud tema positsiooni olulise osalejana ülemaailmsel luksusautode turul.