Tasuta tarne pakiautomaati kui tellimuse summa on üle 50€
Alati kõik tooted -10%
Registreeri püsikliendiksTasuta tarne pakiautomaati kui tellimuse summa on üle 50€
Alati kõik tooted -10%
Registreeri püsikliendiksVali palun täpsem mudel
Leia varuosad meie professionaalse TecDoc© varuosakataloogi, registreerimisnumbri otsingu või koodiotsingu abil. Meie varuosade kataloog hõlmab nii originaalosasid kui ka B-kategooria ja järelturu varuosi. Toodete leidmine on lihtne ja kiire, sest osad oleme jaotatud Dacia mudelite ja kategooriate kaupa, näiteks filtrid, mootoriosad, veermikuosad, vedrustuse osad, piduriosad jne.
Dacia peamised kategooriad on:
Alusvankri osad ja ühendused, elektrilised osad, filtrid, jahutusdetailid, hübriid/elektrilised osad, kereosad, kliimaseadme osad, käigukasti osad, vedrustuse osad, piduriosad ja piduriklotsid, süüteosad, rihmaülekande osad, siduriosad, roolisüsteemi osad, veovõlli osad, kütusesüsteemi osad, kabiinikütte osad, mootoriosad ning hoolduskomplektid.
Kõik meie varuosad on organiseeritud lao, hinna ja tarneaja järgi. Nii on lihtne leida õige osa õige hinna ja tarneajaga. Me ühendame mitmeid suuri Euroopa varuosade keskladusid ja näed isegi iga osa täpset laoseisu. See tähendab ka odavamaid hindu, sest tooted on pärit otse suurtest varuosade keskladudest. Registreeritud klientidele on kõik tooted alati 10% soodsamad.
Pakume asjatundlikku kliendituge ja kiireid tarneid üle Eesti, nii saad alati õiged varuosad õigel ajal. Ka kohaletoimetamine on lihtne ja taskukohane, pakume transporti nii pakiautomaati kui ka kulleriga või võid tulla ise meile kontorisse kaupadele järgi. Aitame sul alati kontrollida Dacia osade sobivust, selleks küsi meilt nõu live-chati kaudu, e-posti teel või lihtsalt helista meile.
Dacia, Rumeenia autotootja, on rikka ajalooga, mis põimub Ida-Euroopa tööstus ja majandusmaastikuga. Ettevõte asutati 1966 aastal, mõjutatuna Rumeenia valitsuse soovist luua rahvuslik automark. See ambitsioon viis koostööni Prantsuse autotootja Renault'ga.
Dacia teekonna alguses hõlmas see Renault' mudelite litsentsi alusel kokkupanekut Rumeenias. Esimene toodetud mudel oli Dacia 1100, sisuliselt Renault 8, mis märkis Dacia autotootmise algust 1968 aastal. Sellele järgnes Dacia 1300, mis põhines Renault 12-l ja mis käivitati 1969 aastal. Mudel 1300 sai Rumeenia teedel väga populaarseks tänu oma taskukohasusele ja praktilisusele. Seda toodeti mitmesugustes vormides - sedaan, luukpära ja isegi pikapina ja seda jätkati tootmisega erinevate uuendustega kuni 2000. aastate alguseni.
1980 ja 1990 aastatel jätkas Dacia peamiselt vanemate Renault' disainide põhjal mudelite tootmist. Kuid kommunismi langemine ja Rumeenia järgnev majandusüleminek tõid kaasa olulisi väljakutseid. Ettevõte võitles, et konkureerida kaasaegsemate ja keerukamate Lääne-Euroopa automarkidega.
Oluline pöördepunkt Dacia jaoks saabus 1999 aastal, kui Renault omandas ettevõttes enamusosaluse. See omandamine tõi kaasa olulised investeeringud ja tehnoloogiasiire, mis võimaldas Dacial oma tootmisprotsesse ja tootevalikut moderniseerida.
Dacia Logani turuletoomine 2004 aastal märkis brändi jaoks uut ajastut. Logan oli kavandatud taskukohase, ilma lisadeta sedaanina, mis oli suunatud arenevatele turgudele, kuid see sai populaarseks isegi Lääne-Euroopas oma madala hinna ja praktilisuse tõttu. Pärast Logani edu laiendas Dacia oma mudelivalikut, lisades sellele Dusteri, kompaktse linnamaasturi, mis käivitati 2010 aastal ja mis sai populaarseks kogu Euroopas oma taskukohasuse ja robustsuse poolest.
Viimastel aastatel on Dacia jätkuvalt keskendunud taskukohaste, praktiliste sõidukite pakkumisele. Bränd on saanud tuntust hea raha eest saadava väärtuse poolest ning selle mudeleid müüakse nüüd arvukatel turgudel üle Euroopa ja kaugemal. Dacia kasv ja areng peegeldavad edukat üleminekut rahvuslikust autotootjast globaalse autotööstuse konkurentsivõimeliseks tegijaks.