Otsi numbrimärgi või VIN koodi järgi
Otsing peab olema vähemalt 4 tähemärki
Tasuta tarne

Tasuta tarne pakiautomaati kui tellimuse summa on üle 50€

Püsikliendile alati soodne

Alati kõik tooted -10%

Registreeri püsikliendiks
Kui ei tea, siis küsi Monocle
  • info@ladu24.ee

  • 650-6431

  • E - R 10:00 kuni 18:00
    Sind aitavad Carel & Vilja

Kliendiabi Carel Kliendiabi Vilja

Ducati Varuosad

Ducati Varuosad
Suurim valik uusi Ducati varuosi. Saadaval uued OE, OEM kui ka B kategooria autovaruosad. Läbi meie proffesionaalse TecDoc© auto ja varuosakataloogi leiad Ducati varuosad kiiresti ja lihtsalt. Nobedad tarned üle Eesti ja asjalik kliendiabi.
Kasulikud lingid

Vali palun täpsem mudel

Ducati varuosade leidmine ja ostmine

Leia varuosad meie professionaalse TecDoc© varuosakataloogi, registreerimisnumbri otsingu või koodiotsingu abil. Meie varuosade kataloog hõlmab nii originaalosasid kui ka B-kategooria ja järelturu varuosi. Toodete leidmine on lihtne ja kiire, sest osad oleme jaotatud Ducati mudelite ja kategooriate kaupa, näiteks filtrid, mootoriosad, veermikuosad, vedrustuse osad, piduriosad jne.

Ducati peamised kategooriad on:
Alusvankri osad ja ühendused, elektrilised osad, filtrid, jahutusdetailid, hübriid/elektrilised osad, kereosad, kliimaseadme osad, käigukasti osad, vedrustuse osad, piduriosad ja piduriklotsid, süüteosad, rihmaülekande osad, siduriosad, roolisüsteemi osad, veovõlli osad, kütusesüsteemi osad, kabiinikütte osad, mootoriosad ning hoolduskomplektid.

Kõik meie varuosad on organiseeritud lao, hinna ja tarneaja järgi. Nii on lihtne leida õige osa õige hinna ja tarneajaga. Me ühendame mitmeid suuri Euroopa varuosade keskladusid ja näed isegi iga osa täpset laoseisu. See tähendab ka odavamaid hindu, sest tooted on pärit otse suurtest varuosade keskladudest. Registreeritud klientidele on kõik tooted alati 10% soodsamad.

Pakume asjatundlikku kliendituge ja kiireid tarneid üle Eesti, nii saad alati õiged varuosad õigel ajal. Ka kohaletoimetamine on lihtne ja taskukohane, pakume transporti nii pakiautomaati kui ka kulleriga või võid tulla ise meile kontorisse kaupadele järgi. Aitame sul alati kontrollida Ducati osade sobivust, selleks küsi meilt nõu live-chati kaudu, e-posti teel või lihtsalt helista meile.

Ducati ajalugu ja olulisemad mudelid

Ducati on oma nime sügavalt sisse raiunud mootorrataste ajalukku, kehastades kirge, innovatsiooni ja itaalia käsitööoskust. Ducati lugu algab 1926 aastal Bolognas, Itaalias, kui Antonio Cavalieri Ducati ja tema pojad Adriano, Marcello ja Bruno Cavalieri Ducati asutasid Società Scientifica Radio Brevetti Ducati. Esialgu tootis ettevõte vaakumlampe, kondensaatoreid ja muid raadiokomponente. Üleminek mootorratastele toimus pärast Teist maailmasõda, mis tähistas Ducati teekonna algust kaherattaliste masinate maailma.

Cucciolo, Ducati esimene mootorratas, oli tegelikult 1944 aastal välja töötatud mootoriga jalgrattamootor. See väike, kuid tõhus mootor sai sõjajärgses Itaalias väga populaarseks, tähistades Ducati edukat sisenemist mootorrataste turule. Sellest tagasihoidlikust algusest hakkas Ducati 1950. aastate alguseks oma mootorrataste disainiga tegelema.

1950. ja 60. aastad olid Ducati jaoks uurimis ja uuendustegevuse aastakümned. Nad esitlesid 1956 aastal Ducati 125 Desmo mootorratast, mis oli varustatud Desmodromic-klapisüsteemiga, mis on Ducati mootorite tunnusjoon, mis kestab tänaseni. See tehnoloogia, mille töötas välja insener Fabio Taglioni, kasutab klappide avamiseks ja sulgemiseks nukkventiile ja täpset tehnikat, mis välistab klappide ujumise kõrgetel pööretel ja võimaldab Ducati mootoritel saavutada suuremat jõudlust ja töökindlust.

1970’ndatel aastatel jättis Ducati mootorrataste võidusõidumaailmale märkimisväärse jälje Ducati 750 Imola Desmo kasutuselevõtuga. See mootorratas saavutas 1972 aastal Itaalias Imolas peetud 200 miili pikkusel võistlusel legendaarse 1-2 koha, mis pani Ducati võidusõidule kindlalt aluse. Võistlustel saavutatud edu kandis üle ka kaubanduslikule edule, kui toodeti 750 SuperSport.

1980’ndatel ja 90’ndatel oli Ducati rahaliselt raskustes, kuid kaubamärgil õnnestus ellu jääda ja tutvustada mudeleid, mis muutusid ikoonideks. Massimo Tamburini disainitud Ducati 916 esitleti 1994 aastal ja sellest sai üks ilusamaid ja edukamaid võidusõidumootorrattaid, mida kunagi on toodetud. Selle disain, jõudlus ja juhitavus seadsid spordimootorratastele uued standardid ning aitasid oluliselt kaasa Ducati taaselustumisele ja edule kaubanduslikul turul.

21 sajandisse sisenedes jätkas Ducati uuendusi ja mootorrataste disaini ja jõudluse piiride avardamist. Sellised mudelid nagu Multistrada, mis esitleti 2003 aastal, näitasid Ducati mitmekülgsust, pakkudes mootorratast, mis ühendas endas sportmootorratta jõudluse ja reisimootorratta mugavuse. Desmosedici RR, Ducati MotoGP võidusõiduratta limiteeritud seeria tänavale lubatud koopia, tutvustas brändi pühendumust kõrgele jõudlusele ja arenenud tehnoloogiale.

Ducati 1993 aastal esmakordselt kasutusele võetud Monster'i liin väärib eraldi mainimist, sest see on olnud oluline roll naked ehk streetfighter-mootorrataste populariseerimisel. Minimalistliku disaini, avatud mootori ja raami ning mitmekülgsete omadustega on Monster'i tootesarjast saanud üks Ducati enimmüüdud seeriaid, mis meeldib sõitjatele, kes otsivad nii stiili kui ka sisu.

Tänapäeval on Ducati jätkuvalt mootorrataste innovatsiooni ja jõudluse esirinnas. Ducati on tugevalt esindatud MotoGP maailmameistrivõistlustel ja tootevalikuga, mis hõlmab suure jõudlusega sportmootorrattaid, seiklusmootorrattaid ja elustiilimudeleid, nagu Scrambler, ning on endiselt mootorrattamaailma tipptaseme sümboliks, ühendades Itaalia disaini tipptasemel tehnoloogia ja jõudluse.