Tasuta tarne pakiautomaati kui tellimuse summa on üle 50€
Alati kõik tooted -10%
Registreeri püsikliendiks650-6431
E - R 10:00 kuni 18:00
Sind aitavad Carel & Vilja
Tasuta tarne pakiautomaati kui tellimuse summa on üle 50€
Alati kõik tooted -10%
Registreeri püsikliendiks650-6431
E - R 10:00 kuni 18:00
Sind aitavad Carel & Vilja
Vali palun täpsem mudel
Leia varuosad meie professionaalse TecDoc© varuosakataloogi, registreerimisnumbri otsingu või koodiotsingu abil. Meie varuosade kataloog hõlmab nii originaalosasid kui ka B-kategooria ja järelturu varuosi. Toodete leidmine on lihtne ja kiire, sest osad oleme jaotatud Isuzu mudelite ja kategooriate kaupa, näiteks filtrid, mootoriosad, veermikuosad, vedrustuse osad, piduriosad jne.
Isuzu peamised kategooriad on:
Alusvankri osad ja ühendused, elektrilised osad, filtrid, jahutusdetailid, hübriid/elektrilised osad, kereosad, kliimaseadme osad, käigukasti osad, vedrustuse osad, piduriosad ja piduriklotsid, süüteosad, rihmaülekande osad, siduriosad, roolisüsteemi osad, veovõlli osad, kütusesüsteemi osad, kabiinikütte osad, mootoriosad ning hoolduskomplektid.
Kõik meie varuosad on organiseeritud lao, hinna ja tarneaja järgi. Nii on lihtne leida õige osa õige hinna ja tarneajaga. Me ühendame mitmeid suuri Euroopa varuosade keskladusid ja näed isegi iga osa täpset laoseisu. See tähendab ka odavamaid hindu, sest tooted on pärit otse suurtest varuosade keskladudest. Registreeritud klientidele on kõik tooted alati 10% soodsamad.
Pakume asjatundlikku kliendituge ja kiireid tarneid üle Eesti, nii saad alati õiged varuosad õigel ajal. Ka kohaletoimetamine on lihtne ja taskukohane, pakume transporti nii pakiautomaati kui ka kulleriga või võid tulla ise meile kontorisse kaupadele järgi. Aitame sul alati kontrollida Isuzu osade sobivust, selleks küsi meilt nõu live-chati kaudu, e-posti teel või lihtsalt helista meile.
Isuzu algusaegade algus ulatub aastasse 1916, mil Tokyo Ishikawajima Shipbuilding and Engineering Co., Ltd. tegi koostööd Tokyo Gas and Electric Industrial Co.'ga, et kavandada autode tootmist. See koostöö oli esimene samm selle suunas, millest hiljem sai Isuzu Motors.
1922 aastal tutvustas ettevõte Wolseley mudelit A-9, mis oli esimene Jaapanis toodetud sõiduauto Briti-Jaapani partnerluse raames. See tähistas olulist saavutust Jaapani autotööstuses, kehtestades riigis uued sõidukite tootmise standardid.
1930 aastatel toimus edasine areng ja laienemine. Ettevõte, mis tollal kandis nime Ishikawajima Automotive Works, ühines 1933 aastal DAT Automobile Manufacturing Inc. ettevõttega (Nissani eelkäija). Sel perioodil loodi ka nimi Isuzu, mis on inspireeritud Isuzu jõest Ise suure pühamu lähedal, mis on üks Jaapani kõige pühamaid ja ajalooliselt tähtsamaid paiku.
Pärast Teist maailmasõda suunas Isuzu oma tähelepanu tarbesõidukitele ja veoautodele, kuna Jaapani ülesehitamisel oli selliste sõidukite järele vajadus. See otsus oli pöördeline ja pani aluse Isuzu edaspidisele spetsialiseerumisele veoautodele ja tarbesõidukitele.
1950. ja 1960. aastad olid Isuzu jaoks olulised aastakümned. Selle aja jooksul kehtestas ettevõte end väikeste ja keskmise suurusega veoautode tootjana. Üks nende märkimisväärseid mudeleid sellest ajastust oli Isuzu Elf, mis esitleti 1959 aastal. Elfist sai kergete veokite segmendi põhiline mudel, mida on toodetud mitu aastakümmet ja mis on aja jooksul edasi arenenud.
1971 aastal sõlmis Isuzu kapitali ja tehnoloogialiidu General Motorsiga, mis viis mitmete koostööde ja erinevate mudelite kasutuselevõtuni erinevatel turgudel. See liit oli oluline samm, mis laiendas Isuzu ülemaailmset haardeulatust.
1980. aastad tähistasid Isuzu jaoks mitmekesistamise perioodi. Sel kümnendil esitleti Isuzu Piazza (USAs tuntud kui Impulse), kuulsa Itaalia autodisaineri Giorgetto Giugiaro disainitud sportlik väikeauto. See mudel näitas Isuzu võimet toota sõidukeid, mis ületasid nende traditsiooniliste veoautode ja tarbesõidukite valikut.
Teine märkimisväärne Isuzu mudel oli Trooper, mis võeti kasutusele 1980 aastatel. Trooper oli keskmise suurusega maastur, mis saavutas populaarsuse kogu maailmas, olles tuntud oma vastupidavuse ja maasturivõimekuse poolest. See aitas Isuzulil luua tugeva positsiooni kasvaval maasturite turul.
21 sajandisse sisenedes keskendus Isuzu üha enam diiselmootorite tehnoloogiale ja tarbesõidukitele. Nad loobusid järk-järgult sõiduautode tootmisest, et keskenduda sellele, mida nad kõige paremini oskavad: veoautodele ja diiselmootoritele. See strateegiline keskendumine võimaldas neil eriliselt esile tõusta nišiturul, muutudes juhtiva nimeks tarbesõidukite ja diiselmootorite sektoris.
Tänapäeval on Isuzu tuntud oma keskmise ja raske kasutusega veoautode, busside ja diiselmootorite poolest, olles tugevalt esindatud turgudel üle maailma. Nende pühendumine innovatsioonile, kvaliteedile ja spetsialiseerumisele tarbesõidukite ja diislitehnoloogiale on jätkuvalt nende edu mootorikütuse valdkonnas.