Tasuta tarne pakiautomaati kui tellimuse summa on üle 50€
Alati kõik tooted -10%
Registreeri püsikliendiks650-6431
E - R 10:00 kuni 18:00
Sind aitavad Carel & Vilja
Tasuta tarne pakiautomaati kui tellimuse summa on üle 50€
Alati kõik tooted -10%
Registreeri püsikliendiks650-6431
E - R 10:00 kuni 18:00
Sind aitavad Carel & Vilja
Vali palun täpsem mudel
Leia varuosad meie professionaalse TecDoc© varuosakataloogi, registreerimisnumbri otsingu või koodiotsingu abil. Meie varuosade kataloog hõlmab nii originaalosasid kui ka B-kategooria ja järelturu varuosi. Toodete leidmine on lihtne ja kiire, sest osad oleme jaotatud Kawasaki mudelite ja kategooriate kaupa, näiteks filtrid, mootoriosad, veermikuosad, vedrustuse osad, piduriosad jne.
Kawasaki peamised kategooriad on:
Alusvankri osad ja ühendused, elektrilised osad, filtrid, jahutusdetailid, hübriid/elektrilised osad, kereosad, kliimaseadme osad, käigukasti osad, vedrustuse osad, piduriosad ja piduriklotsid, süüteosad, rihmaülekande osad, siduriosad, roolisüsteemi osad, veovõlli osad, kütusesüsteemi osad, kabiinikütte osad, mootoriosad ning hoolduskomplektid.
Kõik meie varuosad on organiseeritud lao, hinna ja tarneaja järgi. Nii on lihtne leida õige osa õige hinna ja tarneajaga. Me ühendame mitmeid suuri Euroopa varuosade keskladusid ja näed isegi iga osa täpset laoseisu. See tähendab ka odavamaid hindu, sest tooted on pärit otse suurtest varuosade keskladudest. Registreeritud klientidele on kõik tooted alati 10% soodsamad.
Pakume asjatundlikku kliendituge ja kiireid tarneid üle Eesti, nii saad alati õiged varuosad õigel ajal. Ka kohaletoimetamine on lihtne ja taskukohane, pakume transporti nii pakiautomaati kui ka kulleriga või võid tulla ise meile kontorisse kaupadele järgi. Aitame sul alati kontrollida Kawasaki osade sobivust, selleks küsi meilt nõu live-chati kaudu, e-posti teel või lihtsalt helista meile.
Kawasaki mootorrattaid, mis on Kawasaki Heavy Industries'i osa, toodetakse alates 20 sajandi keskpaigast. Algselt oma lennuki ja laevaehituse poolest tuntud ettevõte alustas mootorrataste tootmist, et mitmekesistada oma portfelli ja rahuldada kasvavat nõudlust isikliku transpordi järele sõjajärgses Jaapanis ja kogu maailmas.
Teekond algas 1960 aastatel, kui Kawasaki käivitas oma mootorrattaosakonna. Erinevalt konkurentidest ei alustanud Kawasaki väikese töömahuga mudelitega, vaid oli suunatud otse jõudlusturule. Varajased mudelid ei olnud nii rafineeritud ega populaarsed kui rohkem tuntud mootorrattatootjate mudelid, kuid need panid aluse Kawasaki tulevastele suure jõudlusega mootorratastele.
Üks esimesi märkimisväärseid mudeleid, mis aitas Kawasaki kaardile tõsta, oli 1969 aastal H1 Mach III. See mootorratas oli oma uskumatu võimsuse ja kaalu suhte tõttu tööstusharu jaoks murranguline. H1 oli oma 500 cm3 kolmesilindrilise kahetaktilise mootoriga võimeline saavutama jõudlust, mis ületas hõlpsasti paljusid konkurente. Selle toores võimsus ja kiirus tegid sellest mootorrattast põnevuse otsijate lemmiku, kuid see tõi talle ka keerulise juhitavuse maine.
1972 aastal jätkas Kawasaki Z1 mudeliga uute eesmärkide saavutamist. Z1 oli 903 cm3 suurune neljasilindriline neljataktiline mootorratas, millest sai kohe klassika. See ei olnud mitte ainult võimas, vaid ka usaldusväärsem ja kasutajasõbralikum kui tema eelkäijad. Z1 seadis mootorrataste jõudluse uued standardid ja seda peetakse sageli superbike'i ajastu alguseks.
Kawasaki jätkas 1980. ja 1990. aastate jooksul uuendusi ja laiendas oma mudelivalikut. Sellised mudelid nagu GPZ900R, mis esitleti 1984 aastal, näitasid Kawasaki pühendumust lisada võistlusrajal kasutatavat tehnoloogiat tänavamootorratastesse. GPZ900R oli maailma esimene tootmismootorratas, millel oli vedelikjahutusega 16-ventiililine mootor, mis tegi sellest oma aja kiireima tootmismootorratta.
Teine verstapost oli Ninja-seeria kasutuselevõtt, mis sai Kawasaki kaubamärgi sünonüümiks. Ninja mootorrattaid, alustades GPZ900R-ist ja jätkates selliste mudelitega nagu ZX-10R ja ZX-14R, tähistatakse nende tipptasemel tehnoloogia, kiiruse ja esteetika poolest. Need mootorrattad on olnud edukad nii võidusõidurajal kui ka tarbijaturul, tugevdades Kawasaki mainet kui suure jõudlusega mootorrataste tootja.
Kawasaki on andnud olulise panuse ka maastikurataste ja motokrossi valdkonnas, näiteks KX-seeria mudelitega. KX-seeria motokrossirattad on olnud populaarsed nii amatööride kui ka professionaalsete sõitjate seas, olles tuntud oma vastupidavuse, jõudluse ja võime poolest võistelda motokrossivõistluste kõrgeimal tasemel.
Viimastel aastatel on Kawasaki jätkanud uuendusi, võttes kasutusele uusi tehnoloogiaid, nagu elektroonilised juhiabid, ülelaadimine (ilmne mudelitel H2 ja H2R) ja täiustatud materjalid, et parandada jõudlust, ohutust ja sõitja kogemust.
Kawasaki teekond mootorrattatootmise algusaegadest kuni tööstuse liidriks saamiseni on tunnistus tema pühendumusest innovatsioonile, jõudlusele ja tipptaseme saavutamisele. Tänu teedrajavate mudelite ja tehnoloogiliste edusammude kombinatsioonile on Kawasaki mootorrattad loonud omapärase koha mootorrattaspordi ajaloos, kõnetades kiirust, võimsust ja usaldusväärsust otsivaid sõitjaid.