Tasuta tarne pakiautomaati kui tellimuse summa on üle 50€
Alati kõik tooted -10%
Registreeri püsikliendiks650-6431
E - R 10:00 kuni 18:00
Sind aitavad Carel & Vilja
Tasuta tarne pakiautomaati kui tellimuse summa on üle 50€
Alati kõik tooted -10%
Registreeri püsikliendiks650-6431
E - R 10:00 kuni 18:00
Sind aitavad Carel & Vilja
Vali palun täpsem mudel
Leia varuosad meie professionaalse TecDoc© varuosakataloogi, registreerimisnumbri otsingu või koodiotsingu abil. Meie varuosade kataloog hõlmab nii originaalosasid kui ka B-kategooria ja järelturu varuosi. Toodete leidmine on lihtne ja kiire, sest osad oleme jaotatud Nissan mudelite ja kategooriate kaupa, näiteks filtrid, mootoriosad, veermikuosad, vedrustuse osad, piduriosad jne.
Nissan peamised kategooriad on:
Alusvankri osad ja ühendused, elektrilised osad, filtrid, jahutusdetailid, hübriid/elektrilised osad, kereosad, kliimaseadme osad, käigukasti osad, vedrustuse osad, piduriosad ja piduriklotsid, süüteosad, rihmaülekande osad, siduriosad, roolisüsteemi osad, veovõlli osad, kütusesüsteemi osad, kabiinikütte osad, mootoriosad ning hoolduskomplektid.
Kõik meie varuosad on organiseeritud lao, hinna ja tarneaja järgi. Nii on lihtne leida õige osa õige hinna ja tarneajaga. Me ühendame mitmeid suuri Euroopa varuosade keskladusid ja näed isegi iga osa täpset laoseisu. See tähendab ka odavamaid hindu, sest tooted on pärit otse suurtest varuosade keskladudest. Registreeritud klientidele on kõik tooted alati 10% soodsamad.
Pakume asjatundlikku kliendituge ja kiireid tarneid üle Eesti, nii saad alati õiged varuosad õigel ajal. Ka kohaletoimetamine on lihtne ja taskukohane, pakume transporti nii pakiautomaati kui ka kulleriga või võid tulla ise meile kontorisse kaupadele järgi. Aitame sul alati kontrollida Nissan osade sobivust, selleks küsi meilt nõu live-chati kaudu, e-posti teel või lihtsalt helista meile.
Nissan Skyline on saanud autohuviliste seas peaaegu müütilise staatuse, teenides selle maine kui üks kõigi aegade kõige ikoonilisemaid ja hinnatumaid Jaapani superautosid. Alates tagasihoidlikust algusest taskukohase kompaktsedaanina kuni selle arenguni maailma tippsportautoks on Skyline kehastanud Nissani kirge innovatsiooni ja insener-tehnilise tipptaseme vastu.
Ükski teine mudel ei iseloomusta Skyline'i legendaarset staatust paremini kui GT-Ri variandid, mis on muutunud kõikehõlmava jõudluse ja tehnoloogilise võimekuse sünonüümiks. Skyline GT-R, eriti hinnatud R32, R33 ja R34 põlvkonnad, on saavutanud kultusliku poolehoiu oma pöörase kiirenduse, terava juhitavuse ja eksimatu välimuse tõttu.
Skyline'i atraktiivsus ulatub kaugemale kui pelgad jõudlusnäitajad. Selle elegantne, iseloomulik stiil, hoolikalt välja töötatud nelikveosüsteemid ja järeleandmatu püüdlus täiuslikkuse poole igas aspektis on teinud sellest tõelise juhi auto, mis premeerib oskusi ja pühendumust. Skyline'i võime ühendada toores võimsus igapäevase sõidetavuse ja praktilisusega on kinnistanud selle koha kui põlvkondi ületava autoikooni.
Alates legendaarsetest GT-R mudelitest kuni soodsamate versioonideni esindab Nissan Skyline Jaapani autotehnika ja disaini tippu, mudelivalik, mis on vallutanud entusiastide südamed ja meeled kogu maailmas oma täiusliku jõudluse, tehnoloogia ja sõidurõõmuga.
Foto originaal Jalopnik.com lehel
Nissan, üks maailma autotööstuse tuntumaid nimesid, omab rikkalikku ajalugu, mis ulatub üle sajandi ja mida on iseloomustanud innovatsioon, vastupidavus ja rida sõidukeid, mis on jätnud automaailmale kustumatu jälje.
Nissani lugu algas 20. sajandi alguses Jaapanis. Esialgu ei kandnud ettevõte nime Nissan, vaid kandis hoopis nime DAT Motorcar Co., mis tootis oma esimese auto 1914. aastal. Nimi "DAT" tulenes ettevõtte investorite perekonnanimede akronüümist. Kuid alles DATi ühinemine teise autotööstusettevõttega 1933. aastal viis üksuse, mida tuntakse kui Nissan Motor Co., Ltd., loomiseni. See samm oli osa Nissani laiemast strateegiast, mille eesmärk oli saada Jaapani industrialiseerimispüüdlusi ära kasutades autotööstuses oluliseks tegijaks.
Esimestel aastatel keskendus Nissan veoautode ja sõjaväeveokite ehitamisele, eriti II maailmasõja lähenedes. Alles pärast sõda nihutas Nissan oma tähelepanu sõiduautodele, et rahuldada kasvavat nõudlust nii kodumaal kui ka rahvusvaheliselt. See periood tähistas Nissani ülemaailmse laienemise algust, sõlmides 1952. aastal partnerluse Ühendkuningriigis asuva Austin Motor Companyga, et toota ja müüa Jaapanis Briti autosid ning omandada tehnoloogilisi teadmisi.
1960. aastad olid Nissani jaoks pöördepunktiks, mis tähistas tema sisenemist Ameerika turule. Sel ajastul tõi Nissan Ameerika Ühendriikides turule kaubamärgi Datsun, mis suurendas oluliselt tema rahvusvahelist kohalolekut. Datsun 510 ja Datsun 240Z olid eriti tähelepanuväärsed mudelid sellest perioodist. 1960ndate lõpus turule toodud 240Z-st sai legendaarne sportauto, mis oli tuntud oma jõudluse, usaldusväärsuse ja taskukohasuse poolest. See aitas Nissanil luua kindla maine ülemaailmses autospordis.
Järgnevatel aastakümnetel jätkas Nissan uuendusi ja laienemist. 1980ndatel võeti kasutusele Nissan Maxima, mis sai oma ainulaadse luksuse ja jõudluse segu tõttu tuntuks kui "neljaukseline sportauto". Sel perioodil oli Nissanil siiski ka rahalisi raskusi, mis viis 1999. aastal strateegilise liidu sõlmimiseni Prantsuse autotootjaga Renault. See partnerlus aitas Nissanil rahaliselt taastuda ja jätkata uuendusi, mis viisid uute tehnoloogiate ja sõidukite väljatöötamiseni.
Üks Nissani olulisemaid panuseid autotööstusse 21. sajandil on olnud keskendumine elektrisõidukitele (EV). Nissan Leafist, mis esitleti 2010. aastal, sai üks maailma enimmüüdud elektriautosid, mis sümboliseerib Nissani pühendumust säästvale liikuvusele.
Tänapäeval on Nissan jätkuvalt ülemaailmse autotööstuse oluline tegija, kes on tuntud oma laia sõidukivaliku poolest, alates sedaanidest ja maasturitest kuni sportautode ja elektrisõidukiteni. Ettevõtte keskendumine innovatsioonile, jätkusuutlikkusele ja ülemaailmsele laienemisele on hoidnud seda autotööstuse esirinnas, jätkates üle sajandi tagasi alanud pärandit.