Tasuta tarne pakiautomaati kui tellimuse summa on üle 50€
Alati kõik tooted -10%
Registreeri püsikliendiks650-6431
E - R 10:00 kuni 18:00
Sind aitavad Carel & Vilja
Tasuta tarne pakiautomaati kui tellimuse summa on üle 50€
Alati kõik tooted -10%
Registreeri püsikliendiks650-6431
E - R 10:00 kuni 18:00
Sind aitavad Carel & Vilja
Vali palun täpsem mudel
Leia varuosad meie professionaalse TecDoc© varuosakataloogi, registreerimisnumbri otsingu või koodiotsingu abil. Meie varuosade kataloog hõlmab nii originaalosasid kui ka B-kategooria ja järelturu varuosi. Toodete leidmine on lihtne ja kiire, sest osad oleme jaotatud Skoda mudelite ja kategooriate kaupa, näiteks filtrid, mootoriosad, veermikuosad, vedrustuse osad, piduriosad jne.
Skoda peamised kategooriad on:
Alusvankri osad ja ühendused, elektrilised osad, filtrid, jahutusdetailid, hübriid/elektrilised osad, kereosad, kliimaseadme osad, käigukasti osad, vedrustuse osad, piduriosad ja piduriklotsid, süüteosad, rihmaülekande osad, siduriosad, roolisüsteemi osad, veovõlli osad, kütusesüsteemi osad, kabiinikütte osad, mootoriosad ning hoolduskomplektid.
Kõik meie varuosad on organiseeritud lao, hinna ja tarneaja järgi. Nii on lihtne leida õige osa õige hinna ja tarneajaga. Me ühendame mitmeid suuri Euroopa varuosade keskladusid ja näed isegi iga osa täpset laoseisu. See tähendab ka odavamaid hindu, sest tooted on pärit otse suurtest varuosade keskladudest. Registreeritud klientidele on kõik tooted alati 10% soodsamad.
Pakume asjatundlikku kliendituge ja kiireid tarneid üle Eesti, nii saad alati õiged varuosad õigel ajal. Ka kohaletoimetamine on lihtne ja taskukohane, pakume transporti nii pakiautomaati kui ka kulleriga või võid tulla ise meile kontorisse kaupadele järgi. Aitame sul alati kontrollida Skoda osade sobivust, selleks küsi meilt nõu live-chati kaudu, e-posti teel või lihtsalt helista meile.
Octavia RS on Skoda mudelivaliku pärl, mis pakub parimat kombinatsiooni hot hatch'i põnevusest ja peresõbralikust praktilisusest. Olenemata sellest, kas valite liftback- või wagon-variandi, on see sleeper oma võimsate turbomootoritega tõsiseltvõetav, pakkudes ergutavat kiirendust ja kaasahaaravat sõidukogemust, mis ei vasta selle tagasihoidlikule välimusele.
Octavia RS on siiski palju enamat kui lihtsalt kiire - see on tõeline universaalauto, mis paistab silma igas aspektis. Selle hästi tasakaalustatud šassii ja täpne roolivõimekus teevad sellest naudingu kurvilistel kõrvalteedel, samal ajal kui avar ja kõrgetasemeline interjöör pakub mugavat ja funktsionaalset keskkonda igapäevaseks sõiduks või pikkadeks autosõitudeks.
Tänu oma täiuslikule kombinatsioonile jõudlusest, mitmekülgsusest ja väärtusest on Octavia RS muutunud kultuslikuks lemmikuks nii sõiduentusiastide kui ka praktilise mõtlemisega ostjate seas, kehastades Skoda oskust pakkuda üllatavalt taskukohase hinnaga rohkem autot, kui võiksite oodata.
Foto originaal Skoda meediakataloogis
Skoda on üks maailma vanimaid autotootjaid, mille juured ulatuvad tagasi 1895 aastasse Mladá Boleslavis, Tšehhi Vabariigis. Laurin & Klementi asutatud ettevõte keskendus esialgu jalgrataste tootmisele, enne kui ta alustas mootorrataste ja autode tootmisega.
20 sajandi alguses sai Laurin & Klement tunnustust oma uuendusliku disaini ja edukate võidusõiduvõistluste tulemustega. Finantsprobleemid viisid aga selleni, et 1925 aastal omandas ettevõtte Skoda Works. Ühinemise tulemusel moodustati Skoda Auto ja kaubamärk jätkas oma autopakkumiste laiendamist.
Teise maailmasõja ajal seisis Skoda silmitsi oluliste häiretega, kuna tootmine viidi üle sõjalistele sõidukitele. Pärast sõda jätkas ettevõte tsiviilautode tootmist ja tõi järk-järgult turule sellised mudelid nagu Octavia ja Felicia.
1960 aastatel algas koostöö periood teiste idabloki riikidega, mille tulemusena loodi sellised mudelid nagu Skoda 1000 MB. 1991 aastal sai Skoda Volkswageni kontserni osaks, mis tähistas kaubamärgi jaoks uut ajastut. Koostöö tõi kaasa kaasaegse tehnoloogia, parema kvaliteedi ja laiema tootevaliku.
Skoda tegi 1990ndate lõpus ja 2000ndate alguses läbi muutuse, tuues turule edukaid mudeleid nagu Octavia, Superb ja Fabia. Kaubamärk saavutas usaldusväärsete ja hea hinna ja kvaliteedi suhtega sõidukite maine.
Järgnevatel aastatel jätkas Skoda oma ülemaailmset laienemist, sisenedes uutele turgudele ja pälvides tunnustust oma disaini ja inseneriteaduse eest. Ettevõte võttis kasutusele elektri- ja hübriidtehnoloogia, mis peegeldab autotööstuse muutust jätkusuutlikkuse suunas.
Skoda oli muutunud väljakujunenud ja tunnustatud automargiks, mis aitas kaasa Volkswageni kontserni edule, säilitades samal ajal oma Tšehhi pärandi.