Tasuta tarne pakiautomaati kui tellimuse summa on üle 50€
Alati kõik tooted -10%
Registreeri püsikliendiks650-6431
E - R 10:00 kuni 18:00
Sind aitavad Carel & Vilja
Tasuta tarne pakiautomaati kui tellimuse summa on üle 50€
Alati kõik tooted -10%
Registreeri püsikliendiks650-6431
E - R 10:00 kuni 18:00
Sind aitavad Carel & Vilja
Vali palun täpsem mudel
Leia varuosad meie professionaalse TecDoc© varuosakataloogi, registreerimisnumbri otsingu või koodiotsingu abil. Meie varuosade kataloog hõlmab nii originaalosasid kui ka B-kategooria ja järelturu varuosi. Toodete leidmine on lihtne ja kiire, sest osad oleme jaotatud SsangYong mudelite ja kategooriate kaupa, näiteks filtrid, mootoriosad, veermikuosad, vedrustuse osad, piduriosad jne.
SsangYong peamised kategooriad on:
Alusvankri osad ja ühendused, elektrilised osad, filtrid, jahutusdetailid, hübriid/elektrilised osad, kereosad, kliimaseadme osad, käigukasti osad, vedrustuse osad, piduriosad ja piduriklotsid, süüteosad, rihmaülekande osad, siduriosad, roolisüsteemi osad, veovõlli osad, kütusesüsteemi osad, kabiinikütte osad, mootoriosad ning hoolduskomplektid.
Kõik meie varuosad on organiseeritud lao, hinna ja tarneaja järgi. Nii on lihtne leida õige osa õige hinna ja tarneajaga. Me ühendame mitmeid suuri Euroopa varuosade keskladusid ja näed isegi iga osa täpset laoseisu. See tähendab ka odavamaid hindu, sest tooted on pärit otse suurtest varuosade keskladudest. Registreeritud klientidele on kõik tooted alati 10% soodsamad.
Pakume asjatundlikku kliendituge ja kiireid tarneid üle Eesti, nii saad alati õiged varuosad õigel ajal. Ka kohaletoimetamine on lihtne ja taskukohane, pakume transporti nii pakiautomaati kui ka kulleriga või võid tulla ise meile kontorisse kaupadele järgi. Aitame sul alati kontrollida SsangYong osade sobivust, selleks küsi meilt nõu live-chati kaudu, e-posti teel või lihtsalt helista meile.
Lõuna-Koreas asutatud SsangYong Motor Company ajalugu ulatub tagasi 1954 aastasse, algselt asutatud Hadonghwan Motor Company nime all. Esialgu keskendus ettevõte USA sõjaväe jaoks mõeldud džiipide ning veoautode ja busside tootmisele koduturu jaoks. Ettevõte tegi läbi mitmeid muutusi, sealhulgas muutis 1977 aastal oma nime Dong-A Motoriks, mis peegeldab selle ambitsioonide laienemist sõjaväeveokite kõrval.
SsangYongi ajaloo pöördeline aasta oli 1986. aasta, mil ettevõte ühines Ssangyong Groupiga, mille tulemusena võeti kasutusele praegune nimi, mis tähendab "Double Dragons". See periood tähistas selle ettevõtmise algust globaalsel autoturul, rõhutades maasturite ja 4x4 sõidukite tootmist, mis sai kaubamärgi sünonüümiks.
SsangYongi pühendumine innovatsioonile ja kvaliteedile tõi kaasa partnerlussuhted rohkemate tuntud ülemaailmsete automarkidega. Oluline partnerlus oli 1991 aastal Daimler-Benziga, mis võimaldas SsangYongil arendada Mercedes-Benz'i tehnoloogiat sisaldavaid maastureid, mis suurendas tema tehnilisi teadmisi ja rahvusvahelist konkurentsivõimet.
SsangYongi ja Mercedes-Benzi koostööst sai esimesena kasu Musso, mis toodi turule 1990’ndatel aastatel. Musso ühendas SsangYongi karmi maasturidisaini ja Saksa inseneritehnikat, mis tegi sellest tol ajal turul ainulaadse pakkumise. Teine oluline mudel, 1983 aastal kasutusele võetud ja 1990ndate lõpus taaselustatud Korando, on olnud kaubamärgi üks lipulaevu, mis on tuntud oma maasturivõimekuse ja erilise disaini poolest.
2000. aastate alguses laiendas SsangYong oma mudelivalikut selliste mudelitega nagu Rexton ja Tivoli. Rexton, mis esitleti 2000ndate alguses, jätkas suurte ja tugevate maasturite pakkumise traditsiooni, samas kui 2015 aastal turule toodud Tivoli tähistas SsangYongi sisenemist väga konkurentsivõimelisse kompaktsete maasturite segmenti, näidates brändi kohanemisvõimet muutuvate turutrendidega.
Vaatamata uuenduslikele toodetele ja strateegilistele partnerlussuhetele seisis SsangYong silmitsi finantsraskustega, mis viisid mitmete omanikuvahetusteni. Kõige märkimisväärsem neist oli selle omandamine India konglomeraadi Mahindra & Mahindra poolt 2010 aastal, mis lubas Lõuna-Korea autotootjale uut investeerimis ja kasvuperioodi.
SsangYongi teekond peegeldab paindliku autotootja väljakutseid ja võimalusi tiheda konkurentsiga globaalsel turul. Tema võime kohaneda tarbijate muutuvate eelistustega ning keskendumine töökindlatele ja usaldusväärsetele sõidukitele on võimaldanud ettevõttel säilitada ainulaadset positsiooni autotööstuse maastikul.