Tasuta tarne pakiautomaati kui tellimuse summa on üle 50€
Alati kõik tooted -10%
Registreeri püsikliendiks650-6431
E - R 10:00 kuni 18:00
Sind aitavad Carel & Vilja
Tasuta tarne pakiautomaati kui tellimuse summa on üle 50€
Alati kõik tooted -10%
Registreeri püsikliendiks650-6431
E - R 10:00 kuni 18:00
Sind aitavad Carel & Vilja
Vali palun täpsem mudel
Leia varuosad meie professionaalse TecDoc© varuosakataloogi, registreerimisnumbri otsingu või koodiotsingu abil. Meie varuosade kataloog hõlmab nii originaalosasid kui ka B-kategooria ja järelturu varuosi. Toodete leidmine on lihtne ja kiire, sest osad oleme jaotatud Vespa mudelite ja kategooriate kaupa, näiteks filtrid, mootoriosad, veermikuosad, vedrustuse osad, piduriosad jne.
Vespa peamised kategooriad on:
Alusvankri osad ja ühendused, elektrilised osad, filtrid, jahutusdetailid, hübriid/elektrilised osad, kereosad, kliimaseadme osad, käigukasti osad, vedrustuse osad, piduriosad ja piduriklotsid, süüteosad, rihmaülekande osad, siduriosad, roolisüsteemi osad, veovõlli osad, kütusesüsteemi osad, kabiinikütte osad, mootoriosad ning hoolduskomplektid.
Kõik meie varuosad on organiseeritud lao, hinna ja tarneaja järgi. Nii on lihtne leida õige osa õige hinna ja tarneajaga. Me ühendame mitmeid suuri Euroopa varuosade keskladusid ja näed isegi iga osa täpset laoseisu. See tähendab ka odavamaid hindu, sest tooted on pärit otse suurtest varuosade keskladudest. Registreeritud klientidele on kõik tooted alati 10% soodsamad.
Pakume asjatundlikku kliendituge ja kiireid tarneid üle Eesti, nii saad alati õiged varuosad õigel ajal. Ka kohaletoimetamine on lihtne ja taskukohane, pakume transporti nii pakiautomaati kui ka kulleriga või võid tulla ise meile kontorisse kaupadele järgi. Aitame sul alati kontrollida Vespa osade sobivust, selleks küsi meilt nõu live-chati kaudu, e-posti teel või lihtsalt helista meile.
Vespa, Itaalia disaini ja leidlikkuse sümboliks, on üle seitsme aastakümne kestnud ajalugu, mis on muutunud enamaks kui lihtsalt rolleriks, vaid ülemaailmselt tunnustatud kultuurikooniks. Selle teekond algas pärast Teist maailmasõda, mil Itaalia, nagu ka suur osa Euroopast, oli taas ülesehitamisel. Vajadus taskukohase ja tõhusa transpordi järele oli esmatähtis ning just see vajadus viis Vespa loomisele.
1946 aastal alustas Piaggio & Co. S.p.A., lennukitootja, pööras oma tähelepanu sõjajärgses Itaalias valitsevale isikliku liikuvuse kriisile. Enrico Piaggio, kaubamärgi visionäär, tellis insener Corradino D'Ascanio'lt lihtsa, vastupidava ja taskukohase sõiduki disainimise massidele. D'Ascanio, kellele mootorrattaid ei meeldinud nende ebamugava sõiduasendi ja määrdumise tõttu, lõi sõiduki, mis lahendas need probleemid: roller, millel oli pinguldatud kere ja esihark, millega oli lihtne sõita nii meestel kui ka naistel, ilma riideid määrimata.
Esimene mudel, Vespa 98cc, veeres tootmisliinilt 1946 aastal ja oli kohe edukas. Selle nimi "Vespa", mis tähendab itaalia keeles "herilane", oli inspireeritud rolleri ainulaadsest kujust ja mootori sumisevast helistamisest. Vespa ei olnud lihtsalt transpordivahend; see oli vabaduse ja modernsuse sümbol, mis kõnetas noort, dünaamilist publikut, kes soovis mööduda sõja-aastate piirangutest.
Aastate jooksul on Vespa välja toonud erinevaid mudeleid, mis kõik peegeldavad oma aja tehnoloogilisi ja stiililisi edusamme. Märkimisväärne on 1955. aasta Vespa 150 GS, mudel, mis oma täiustatud mootori, suurema suuruse ja mugavust ja stiili rõhutava disainiga seadis tulevaste rollerite standardid. See mudel oli spordiharrastajate seas hitt ja seda peetakse tänapäeval kollektsioneeritavaks.
1960’ndatel võeti kasutusele Vespa 50cc, mis oli vastus Itaalia uutele õigusaktidele, mis lubasid mootorratta sõitmist ilma juhiloata, kui selle mootor oli väiksem kui 50 cm3. See mudel avas turu noorukitele, mis kindlustas Vespa koha Itaalia kultuuris ja mujalgi.
Teine verstapost oli 1977 aastal turule toodud Vespa PX, millel oli ühtne terasest monocoque-raam, usaldusväärne neljakäiguline manuaalkäigukast ja klassikalised disainielemendid. PX-seeria on üks kõige armastatumaid ja püsivamaid, näidates Vespa võimet ühendada traditsioonid ja uuendused.
21 sajandil on Vespa jätkanud arengut, võttes arvesse keskkonnaprobleeme, tuues turule elektrilised mudelid, nagu Vespa Elettrica, kuid säilitades samas klassikalise disaini, mis on teinud Vespa aegumatuks Itaalia pärandiks.
Vespa mõju ulatub kaugemale transpordivahenditest; see on olnud stiili, vabaduse ja innovatsiooni sümbol, mida on kujutatud lugematutes filmides, kunstis ja kirjanduses. Vespa kestev atraktiivsus ei seisne mitte ainult selle funktsionaalses disainis ja usaldusväärsuses, vaid ka võimes kohaneda ja leida vastukaja iga uue põlvkonnaga, muutes selle rohkemaks kui lihtsalt rolleriks, vaid kultuuriliseks ikooniks, mis jätkab sõitmist ka tulevikus.