Tasuta tarne pakiautomaati kui tellimuse summa on üle 50€
Alati kõik tooted -10%
Registreeri püsikliendiks650-6431
E - R 10:00 kuni 18:00
Sind aitavad Carel & Vilja
Tasuta tarne pakiautomaati kui tellimuse summa on üle 50€
Alati kõik tooted -10%
Registreeri püsikliendiks650-6431
E - R 10:00 kuni 18:00
Sind aitavad Carel & Vilja
Vali palun täpsem mudel
Leia varuosad meie professionaalse TecDoc© varuosakataloogi, registreerimisnumbri otsingu või koodiotsingu abil. Meie varuosade kataloog hõlmab nii originaalosasid kui ka B-kategooria ja järelturu varuosi. Toodete leidmine on lihtne ja kiire, sest osad oleme jaotatud Honda mudelite ja kategooriate kaupa, näiteks filtrid, mootoriosad, veermikuosad, vedrustuse osad, piduriosad jne.
Honda peamised kategooriad on:
Alusvankri osad ja ühendused, elektrilised osad, filtrid, jahutusdetailid, hübriid/elektrilised osad, kereosad, kliimaseadme osad, käigukasti osad, vedrustuse osad, piduriosad ja piduriklotsid, süüteosad, rihmaülekande osad, siduriosad, roolisüsteemi osad, veovõlli osad, kütusesüsteemi osad, kabiinikütte osad, mootoriosad ning hoolduskomplektid.
Kõik meie varuosad on organiseeritud lao, hinna ja tarneaja järgi. Nii on lihtne leida õige osa õige hinna ja tarneajaga. Me ühendame mitmeid suuri Euroopa varuosade keskladusid ja näed isegi iga osa täpset laoseisu. See tähendab ka odavamaid hindu, sest tooted on pärit otse suurtest varuosade keskladudest. Registreeritud klientidele on kõik tooted alati 10% soodsamad.
Pakume asjatundlikku kliendituge ja kiireid tarneid üle Eesti, nii saad alati õiged varuosad õigel ajal. Ka kohaletoimetamine on lihtne ja taskukohane, pakume transporti nii pakiautomaati kui ka kulleriga või võid tulla ise meile kontorisse kaupadele järgi. Aitame sul alati kontrollida Honda osade sobivust, selleks küsi meilt nõu live-chati kaudu, e-posti teel või lihtsalt helista meile.
Civic Type R on Honda võidusõidutraditsioonide ja nende järjekindla pühendumuse ülim väljendus, et ehitada juhile mõeldud autosid, mis paeluvad ja köidavad igal sammul. See kuum luukpära võtab praktilise ja tõhusa Civicu platvormi ja muudab selle rada purustavaks elukaks, millel on kõrge pöörlemiskiirusega turbomootor, terav juhitavus ja agressiivne aerodünaamiline disain, mis ei jäta kahtlustki selle jõudluskavatsustes.
Kuid selle metsiku stiili ja võimsa mootori all peitub üllatavalt hea igapäevane sõidetavus ja Honda kaubamärgiks olev kvaliteet. Civic Type R on tõeline Jekylli ja Hyde'i masin - rahulik ja mugav igapäevane sõitja, mis võib gaasipedaali vajutades muutuda adrenaliini täis corner-carveriks.
Iga põlvkonnaga on Honda tõstnud esiveolise roolivõimekuse latti, mis kulmineerub viimases FK8 Civic Type R-is, mis on kirjutanud ümber esiveolise auto ringrekordid mõnel maailma kõige keerulisemal ringrajal. See järeleandmatu püüdlus kiiruse ja sõidurõõmu poole koos Type R-i taskukohase hinnaga on teinud sellest autost kergesti kättesaadavat, kuid kompromissitut jõudlusmasinat otsivate entusiastide lemmiku.
Alates karjuvatest VTEC-mootoritest kuni hoolika šassii häälestamiseni hõlmab Honda Civic Type R kõike seda, mis teeb Jaapani brändi nii eriliseks - kirglikku kirge inseneriteaduse vastu, pühendumist tehnoloogiliste piiride avardamisele ja vankumatut keskendumist puhtale sõidurõõmule, mis teeb sellest Honda ülima jõudluse ja põnevuse esindaja, mis teeb temast Honda ülima võimsuse ja põnevuse saadiku.
Foto originaal Hondanews.com lehel
Honda Motor Co., Ltd., mis on innovatsiooni sünonüümiks auto- ja mootorrattatööstuses, on oma loomisest saadik jätnud kustumatu jälje maailmaturule. Honda teekond algas Teise maailmasõja järgses Jaapanis, kui Soichiro Honda, entusiastlik insener ja visionäär, asutas ettevõtte 1946. aastal. Esialgu keskendus Honda äri mootorrataste tootmisele ja remondile, kasutades ära nõudlust taskukohase ja tõhusa transpordi järele Jaapani majanduse elavnemisel.
Honda varajase edu taga oli pühendumine inseneriteaduse tipptasemele ja innovatsioonile. 1949. aastal tõi Honda turule oma esimese mootorratta, D-Type, mis sai koheselt edu. See mudel pani aluse Honda tulevikule mootorrattatootmises, mille tulemusena loodi 1958. aastal sellised ikoonilised mootorrattad nagu C100 Super Cub. Eelkõige Super Cub saavutas enneolematu populaarsuse ja sellest sai ajaloo enim müüdud mootorsõiduk, mis näitab Honda oskust luua sõidukeid, mis leiavad masside seas vastukaja.
Honda ettevõtmine autotööstuses algas 1960ndate alguses, kui 1963. aastal toodi turule miniveok T360 ja samal aastal sportauto S500. Need sõidukid näitasid Honda võimet mitmekesistada ja uuendada autoturu eri segmentides. Siiski oli N360 miniauto esitlemine 1967. aastal ja Civic 1972. aastal see, mis tõeliselt tähistas Honda sisenemist ülemaailmsele autotööstuse areenile. Civic, mis oli tuntud oma kütusesäästlikkuse ja usaldusväärsuse poolest, tuli ajal, mil maailm seisis silmitsi naftakriisiga, kinnistades sellega Honda mainet keskkonnasõbralike ja ökonoomsete sõidukite tootjana.
Honda jätkas uuendusi ja laienemist läbi aastakümnete, tuues turule teedrajavaid tehnoloogiaid ja mudeleid, mis kõnetasid ülemaailmset publikut. 1976. aastal turule toodud Accord seadis keskklassi sedaanide segmendis uued kvaliteedi- ja jõudlusstandardid ning sellest sai Ameerika Ühendriikide bestseller. Honda pühendumust uuendustele näitas veelgi Prelude'i turuletoomine 1978. aastal, mis oli maailma esimene mehaaniline neljarattajuhtimissüsteem masstoodanguga autos.
1980ndatel ja 1990ndatel laiendas Honda oma tegevust kogu maailmas, rajades tootmis- ja uurimisüksusi üle kogu maailma. Sel perioodil alustas Honda 1986. aastal ka luksussõidukite turuletoomist Acura kaubamärgiga, mis oli suunatud Põhja-Ameerikas kõrgekvaliteediliste autode segmendile. 1990. aastal Acura kaubamärgi all kasutusele võetud NSX oli Honda inseneripädevuse tunnistuseks, pakkudes Euroopa superautode jõudlust koos Honda tuntud usaldusväärsuse ja taskukohasusega.
Viimastel aastakümnetel on Honda jätkanud juhtpositsiooni innovatsiooni vallas, eriti keskkonnasõbralike tehnoloogiate valdkonnas. Insight, mis esitleti 1999. aastal, oli esimene Põhja-Ameerikas müüdud hübriidelektrisõiduk, mis tähistas Honda sisenemist roheliste tehnoloogiate turule. Honda alternatiivsete kütusetehnoloogiate uurimine viis 2008. aastal ka FCX Clarity väljatöötamiseni, mis on üks maailma esimesi vesinikkütuseelementidega sõidukite tootmises olevaid sõidukeid.
Tänapäeval on Honda jätkuvalt võtmetähtsusega tegija ülemaailmsel auto- ja mootorrattaturul, mis on tuntud oma pühendumise poolest kvaliteedile, innovatsioonile ja keskkonnahoidlikkusele. Honda tagasihoidlikust algusest sõjajärgses Jaapanis kuni praeguse ülemaailmse võimsusega, on Honda teekond tunnistajaks oma asutaja visioonile ja ettevõtte järeleandmatule püüdlusele tipptaseme saavutamise poole. Kuna autotööstus areneb elektrifitseerimise ja autonoomse sõidu suunas, investeerib Honda jätkuvalt teadus- ja arendustegevusse, tagades, et ettevõte jääb tehnoloogiliste edusammude esirinda ja toodab jätkuvalt sõidukeid, mis vastavad tarbijate erinevatele vajadustele kogu maailmas.