Tasuta tarne pakiautomaati kui tellimuse summa on üle 50€
Alati kõik tooted -10%
Registreeri püsikliendiks650-6431
E - R 10:00 kuni 18:00
Sind aitavad Carel & Vilja
Tasuta tarne pakiautomaati kui tellimuse summa on üle 50€
Alati kõik tooted -10%
Registreeri püsikliendiks650-6431
E - R 10:00 kuni 18:00
Sind aitavad Carel & Vilja
Vali palun täpsem mudel
Leia varuosad meie professionaalse TecDoc© varuosakataloogi, registreerimisnumbri otsingu või koodiotsingu abil. Meie varuosade kataloog hõlmab nii originaalosasid kui ka B-kategooria ja järelturu varuosi. Toodete leidmine on lihtne ja kiire, sest osad oleme jaotatud Guzzi mudelite ja kategooriate kaupa, näiteks filtrid, mootoriosad, veermikuosad, vedrustuse osad, piduriosad jne.
Guzzi peamised kategooriad on:
Alusvankri osad ja ühendused, elektrilised osad, filtrid, jahutusdetailid, hübriid/elektrilised osad, kereosad, kliimaseadme osad, käigukasti osad, vedrustuse osad, piduriosad ja piduriklotsid, süüteosad, rihmaülekande osad, siduriosad, roolisüsteemi osad, veovõlli osad, kütusesüsteemi osad, kabiinikütte osad, mootoriosad ning hoolduskomplektid.
Kõik meie varuosad on organiseeritud lao, hinna ja tarneaja järgi. Nii on lihtne leida õige osa õige hinna ja tarneajaga. Me ühendame mitmeid suuri Euroopa varuosade keskladusid ja näed isegi iga osa täpset laoseisu. See tähendab ka odavamaid hindu, sest tooted on pärit otse suurtest varuosade keskladudest. Registreeritud klientidele on kõik tooted alati 10% soodsamad.
Pakume asjatundlikku kliendituge ja kiireid tarneid üle Eesti, nii saad alati õiged varuosad õigel ajal. Ka kohaletoimetamine on lihtne ja taskukohane, pakume transporti nii pakiautomaati kui ka kulleriga või võid tulla ise meile kontorisse kaupadele järgi. Aitame sul alati kontrollida Guzzi osade sobivust, selleks küsi meilt nõu live-chati kaudu, e-posti teel või lihtsalt helista meile.
Moto Guzzi, üks Itaalia vanimaid ja silmapaistvamaid mootorrataste tootjaid, omab rikkalikku ajalugu, mis ulatub üle sajandi ja mida iseloomustavad innovatsioon, sportlikud saavutused ja ikoonilised mootorrattad. Marco Guzzi ja Giorgio Parodi asutasid 1921 aastal Itaalias Mandello del Lario's Carlo Guzzi ja Giorgio Parodi ning kaubamärk sai kiiresti tuntuks oma erilise insener-tehnoloogia ja disainifilosoofia poolest.
Esimestel aastatel tutvustas Moto Guzzi oma võimekust võidusõidus, kus ta saavutas märkimisväärset edu. See pühendumine võistlustele ei olnud mitte ainult innovaatiliste tehnoloogiate katsetamise koht, vaid aitas ka luua brändi usaldusväärsuse ja jõudluse maine. Moto Guzzi Grand Prix võidusõidurattad 1930’ndatel ja 1940’ndatel aastatel panid koos oma arenenud tehnoloogiaga, sealhulgas maailma esimese mootorratta tuuletunneliga, aluse ettevõtte insenertehnilisele suunitlusele.
Üks Moto Guzzi kõige tähelepanuväärsemaid varaseid mudeleid oli GT Norge (1928), mis oli mõeldud pikamaasõiduks. Sellel oli uuenduslik vedrustussüsteem, et tulla toime oma aja keeruliste teedega, rõhutades Moto Guzzi keskendumist mootorrataste loomisele, mis olid nii uuenduslikud kui ka praktilised.
1950’ndatel ja 1960’ndatel jätkas Moto Guzzi uuendusi selliste mudelitega nagu Galletto ja Lodola. Kuid just V7-i esitlemine 1967 aastal tähistas Moto Guzzi jaoks olulist pöördepunkti. V7 sai oma põikisuunalise V-twin mootoriga brändi tunnusmärgiks, mis on Moto Guzzi sünonüümiks tänaseni. See mootori paigutus ei andnud mitte ainult iseloomulikku välimust ja heli, vaid pakkus ka ainulaadset kombinatsiooni võimsusest, usaldusväärsusest ja sujuvusest, mis tegi kaubamärgi laiale mootorrattahuviliste ringile armsaks.
1970’ndatel laiendas Moto Guzzi oma V-twin mudelivalikut, tuues turule sellised mudelid nagu V7 Sport, mis pakkusid paremat jõudlust ja juhitavust. Le Mans, 1970ndate keskel kasutusele võetud café racer, sai Itaalia mootorrataste disaini ikooniks ning on kollektsionääride ja entusiastide seas hinnatud oma kiiruse, stiili ja käsitöö kombinatsiooni tõttu.
1980’ndad ja 1990’ndad olid paljude Euroopa mootorrattatootjate, sealhulgas Moto Guzzi jaoks majandusraskuste ja Jaapani tootjate suureneva konkurentsi tõttu keerulised ajad. Nendest probleemidest hoolimata jätkas Moto Guzzi mootorrataste tootmist, mis olid lojaalsed brändi pärandile, nagu California ja Daytona.
21 sajandisse astudes on Moto Guzzi omaks võtnud kaasaegse tehnoloogia, säilitades samas oma erilise iseloomu ja pärandi. Kaubamärk on jätkanud uuendusi selliste mudelitega nagu Griso, Stelvio ja uus V85 TT, mis on kaasaegne seiklusratas, mis on austusavaldus Moto Guzzi rikkalikule innovatsiooni ja seiklusajaloole.
Moto Guzzi on kogu oma ajaloo vältel säilitanud pühendumise innovatsioonile, kvaliteedile ja Itaalia käsitööle, mis on teinud sellest ühe mootorrattamaailma püsiva ikooni. Selle mootorrattad ei ole lihtsalt sõidukid, vaid ajaloo tükid, mis kannavad Itaalia ühe kõige kuulsama kaubamärgi pärandit.