Tasuta tarne pakiautomaati kui tellimuse summa on üle 50€
Alati kõik tooted -10%
Registreeri püsikliendiksTasuta tarne pakiautomaati kui tellimuse summa on üle 50€
Alati kõik tooted -10%
Registreeri püsikliendiksVali palun täpsem mudel
Leia varuosad meie professionaalse TecDoc© varuosakataloogi, registreerimisnumbri otsingu või koodiotsingu abil. Meie varuosade kataloog hõlmab nii originaalosasid kui ka B-kategooria ja järelturu varuosi. Toodete leidmine on lihtne ja kiire, sest osad oleme jaotatud Porsche mudelite ja kategooriate kaupa, näiteks filtrid, mootoriosad, veermikuosad, vedrustuse osad, piduriosad jne.
Porsche peamised kategooriad on:
Alusvankri osad ja ühendused, elektrilised osad, filtrid, jahutusdetailid, hübriid/elektrilised osad, kereosad, kliimaseadme osad, käigukasti osad, vedrustuse osad, piduriosad ja piduriklotsid, süüteosad, rihmaülekande osad, siduriosad, roolisüsteemi osad, veovõlli osad, kütusesüsteemi osad, kabiinikütte osad, mootoriosad ning hoolduskomplektid.
Kõik meie varuosad on organiseeritud lao, hinna ja tarneaja järgi. Nii on lihtne leida õige osa õige hinna ja tarneajaga. Me ühendame mitmeid suuri Euroopa varuosade keskladusid ja näed isegi iga osa täpset laoseisu. See tähendab ka odavamaid hindu, sest tooted on pärit otse suurtest varuosade keskladudest. Registreeritud klientidele on kõik tooted alati 10% soodsamad.
Pakume asjatundlikku kliendituge ja kiireid tarneid üle Eesti, nii saad alati õiged varuosad õigel ajal. Ka kohaletoimetamine on lihtne ja taskukohane, pakume transporti nii pakiautomaati kui ka kulleriga või võid tulla ise meile kontorisse kaupadele järgi. Aitame sul alati kontrollida Porsche osade sobivust, selleks küsi meilt nõu live-chati kaudu, e-posti teel või lihtsalt helista meile.
Porsche, tuntud nimi autotööstuses, sai alguse 1931 aastal, kui Ferdinand Porsche asutas ettevõtte Saksamaal Stuttgartis. Alguses ei tootnud Porsche oma nime all autosid, vaid arendas mootoreid ja sõidukeid teistele ettevõtetele. Esimene Porsche nime kandev auto oli 1939 aastal Porsche 64, mis oli tihedalt seotud Volkswageni Kärbsega, mille oli samuti disaininud Ferdinand Porsche.
1950’ndad märkisid olulist ajastut Porsche jaoks koos Porsche 356 tutvustamisega. See mudel, Porsche esimene tootmisauto, oli kerge ja kärme, seades tooni tulevastele Porsche spordiautodele. Selle õhkjahutusega mootor tagaosas sai paljude Porsche sõidukite iseloomulikuks jooneks.
1964 aastal esitles Porsche mudelit 911, mis sai sünonüümiks brändile. 911, tuntud oma eristuva kuju ja taga asetseva mootori poolest, on aastakümnete jooksul pidevalt arendatud ja jääb Porsche identiteedi nurgakiviks. Selle mitmed variandid, sealhulgas Carrera, Turbo ja GT3, on kinnitanud selle legendaarset staatust autotööstuses.
1970’ndatel ja 1980’ndatel mitmekesistas Porsche oma mudelivalikut. Porsche 914, keskmootoriga spordiauto, mis oli välja töötatud koostöös Volkswageniga, ja Porsche 924, ettevõtte esimene esiosas mootoriga ja veega jahutatav mudel, tulid turule. 1978 aastal käivitatud 928 püüdis ühendada spordiauto jõudlust luksusega ning oli märkimisväärne oma V8 mootori poolest, mis erines Porsche traditsioonilistest lapik- või reasmootoritest.
1990’ndatel seisid Porsche ees finantsraskused, kuid ettevõte tuli neist välja Boxsteri tutvustamisega, keskmootoriga roadsteriga, mis mängis olulist rolli ettevõtte taaselustamises. Cayenne, mis tutvustati 2000ndate alguses, oli teine pöördepunkt. Porsche esimesena maasturina kohati skeptiliselt vastu võetud Cayenne osutus lõpuks tohutuks edukaks, laiendades Porsche turuhaaret.
21 sajandil on Porsche jätkanud uuendustegevust, eriti elektrisõidukite valdkonnas. 2019 aastal turule toodud Taycan on Porsche esimene täielikult elektriline auto, mis märgib brändi pühendumust elektrifitseeritud tulevikule, säilitades samal ajal oma pärandi jõudlusest ja luksusest.
Porsche ajalugu peegeldab innovatsiooni, traditsiooni ja jõudluse segu. Täpsustehnika ja kvaliteetsete spordiautode mainega Porsche jätkab autotööstuses olulise ja mõjuka tegijana.